2008. március 9., vasárnap

Over 10k visitors

Yeee :) Virul a fejem. Sikerült átlépni a 10000 megtekintést. Innentől kezdve biztos nem úgy fog pörögni mert biztos vannak akik közvetlen a blogra nyomnak (ha lehetne olyat kérni hogy a naplók részbe rakott linken keresztül nézzétek azt megköszönném..léci léci léci :P )
  Szóval azért nagyon örülök ennek, hogy van akit érdekel amit írok, még ha néha idegtől füstölgős is amit oda anyázok. De hát nekem ez az egyik levezetés forma.
  Szóval yeee :D és ahogy nézegettem a fórumon talán nincs is olyan topic amit 10000 felett megnéztek vola,  még a freeroll és jelszavak rész is csak 6k körül van :P

 Köszi mindenkinek :)

(nem is kell pókeren nyerni hogy boldog legyek ezen a téren :P )

Link a naplóhoz: http://theflop.net/jforum_hu/posts/list/345/61.page

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Bizony, pedig már nem is írsz naponta 3 egymondatos bejegyzést, mint régebben :-))))
Soxor beugrottam, mikor azt hittem van valami érdekes erre két mondat aktuális szitok valamelyik leosztásra...
Mostmár korrekt. no jó, azért voltak érdekes dolgok régebben is ám...
Látod, megy neked. Ez olyan mint a rake verseny :P

Gizdalord írta...

Nos a szitok bejegyzések akkor voltak mikor éjjel volt és nem ordíthattam mert az egész family aludt. Akkor le kellett írnom. Ezt nem bírom elégszer hangsúlyozni. Nekem a szenny kiírása nagyon sokat segít. Igaz, most, hogy blog van, így jóval kevesebb ilyen van, de az tuti, hogy nem fogom, magam cenzúrázni, habár elég gyerekes dolog ez, nekem ez még kell. Ezért nem is lesz ez soha világklasszis blog, csak egy sima kis köcsög ugatásai XD