2008. március 2., vasárnap

Ideg gyogyó

Szét vet a harag a méreg. Nem hiszem el, hogy két napja folyton ez van. Mostmár elkezdtem aktívan lopkodni buttonról meg sb ből, hogy ne -100 legyen minden sessiön csak -50. Minden ss lever. Ha q8al jön aa-m ellen akkor boardon a pározódás a 8hoz jön. ha luksorral az le is esik. Minden leesik nekik. Ha meg lefülelek valakit hogy blöfföl akkor meg szétveri a pofámat az idióta river killjével. Elértem azt a pontot, hogy ordítani tudnék, bele tudnám vágni a baseball ütőt a monitorba és megölni azt aki lemákol.
Itt egy példa. Tudtam, hogy nyomorék és csak betel mint egy igazi idióta és el is kaptam:


  Rögtön ez után bekaptam még egy ugyan ilyet, hogy betelt végig mint egy idióta én adtam és jobb voltam amikor riveren leesett neki valami idióta párja. Hiába mert kihívni meg nem nagyon tudom ezeket a balfarkakat.

  Képtelen vagyok felfogni, hogy hogy létezhet az már megint ami 2 napja non stop folyik velem. Nem vagyok képes napirendre térni felette. Egyszerűen begolyózok. Az utcsó leriverelésnél fogtam és kikúrtam a főkapcsolót a gecibe (igen ilyen amikor idegességből írok) és belerugtam a ruha kupacomba, és nem tudtam ordítani persze mert a muterék itthon
vannak, szóval amint kimegyek az utcára akkorát ordítok majd, hogy hallja majd az egész kerület.

  Még szerencse, hogy a Csimp osztó és ma vasárnap van. Megyek is le és majd elütöm ott az időt, mert én itthon így betekeredek. Lassan jöhet majd a fehér kabátka.

Nincsenek megjegyzések: