2008. február 29., péntek

-EV Royal Flössel!

Sikerült olyat alkotnom amit keveseknek. Olyan Royal flöst hoztam össze nl50$ en Texas hold'em-ben, amit ha riveren megbetelek akkor negatív expected value-t kapok. Kiváncsi vagyok, hogy össze tudjátok-e rakni, hogy hogyan lehet (kis teszt, hátha kapok végre megjegyzéseket -_- )

 Ha már a szánalmasnál tartunk. A mai nap totális kudarc volt a neten. Nem buktam semmit, de játszani se tudtam. Nap közben semmi nem volt, este meg cake-re akartam menni. Toltam is a szokásos 12 asztalt, csak épp az átlag pot volt 2 mindenhol és 14%-os flopnézés. Mondom csak kijön majd azért 12 asztalon, hogy nem olyan gázos. Hát nem jött ki. 12 asztalon láttam folyamatosan azt hogy körfold és néha 1 limp. Hihetetlen, hogy ennyire silány az egész. És ennyi asztal volt összesen. Eh. Elég kilátástalan. Megnézhetném Ocean-t, de nincs kedvem most az egészhez. Toltam ezt a szánalom factory-t 1 óráig kb és el is ment a kedvem az egésztől.

NoIQ pokert megnézem bedepozok most és a márciusi rake race-t megpróbálom megnyerni. Jó kis pénz volna az az 500$

5 megjegyzés:

zsolt555 írta...

Egyszerű: a boardon azonos színű TJQKA van, neked egy lapod se számít, úgy, ahogy az ellenfélnek sem. Ha licitálsz, a kaszinó jutalékot von le a licitből, amit mindenképp elvesztesz, mert az ellenfél nem olyan hülye, hogy bedobja a nutsot.

Zoli írta...

Hali!

Ez így még nem teljesen jó, mert nagyon sok esetből tuti lesz olyan, hogy valaki eldobja, net hiba vagy szimpla hülyeség miatt! Ezért az is fontos hogy kicsi legyen a pot! Ha már nagy kassza lenne, akkor nem vonna több rake-t a terem, így ilyen esetben mindig allin kell menni! Tehát kicsi pot esetében, ami itt volt tényleg -EV bármilyen bet!

Üdv,
Zoli

Gizdalord írta...

Zsolt kabbe h előre lelövöd nem az volt a kérdés hogy te tod e a zolinak meg mutattam előtte, amúgy ja 1,5 volt a pot 3 embernél. De sztem 50% hogy max 1 eldobja és ha nagyot betelek akkor tuti bukta. Bleh. Zsolt amúgy mennyi az esélye az asztalon a royalnak?

Viktoria írta...

De különben -EV lehet a royal betelése akkor is, ha senkinél nincs abszolut semmi rajtad kívül. Így hogyha megbeteled, mindenki bedobja. Ha viszont elpasszolod, akkor lehet, hogy valaki megpróbál valamit blöffölni, tehát azzal többet nyersz. A bibi az, hogy nem tudhatod, van-e valakinél bármi is, és hogy megpróbálnak-e blöffölni. De ha tuti, hogy senkinél semmi, akkor a nyitás -EV.

Gizdalord írta...

i c. Amúgy mindenkinél royal volt :)