2008. február 26., kedd

Cursed in tourneys

Nem nyerhetek versenyt és még csak a közelébe sem kerülhetek semminek. Relatíve jól áltam, átlag fölött egy picivel 80 embernél egy 4kgntd(guaranteed) versenyen amikor flop QQ2 re all in kerültem 99-el és jó is volt az all in mert AKo ellen voltam. Természetesen a kövi lap K volt.
 Nem tudom, hogy pl Mike, hogy a búbánatba csinálja, hogy hozza az eredményeket állandóan. Vagy minden nap játszik csak nem írja le és nagyszámok alapján hozza el? Mióta az eszemet tudom, nem tudok olyan versenyt mondani, ahol lapömlésem lett volna vagy átlag fölötti kártyák. Életem legnagyobb nyereménye MTT(multi table tourney) ami egy 7 órás verseny volt 1x volt sorom AK val floppon és onnantól kezdve best hand 1pár ritkán 2pár. A HU(heads up)-t is A highal vittem ki.
 Bpo-n 11 óra alatt 1010 volt a best handem, soha semmi. Nem tudom, hogy ki és miért átkozott el, de lassan megtörhetne a varázs, vagy leeshetne az átok, vagy gyengülhetne vagy valami. És direkt nem mikro versenyekre nevezek hanem 10$ osokra de nem....

 Amúgy boldog névnapot Géza XD

Nincsenek megjegyzések: