2008. február 23., szombat

Blog

Hát átmentünk blogba Tibi. Nem tudom, hogy ez mennyire fogja megváltoztatni az írásaimat. Eddig egy naplóba vezettem a theflop.neten itt: Gizda naplója, de meg lettem kérve a közös jó érdekében, hogy blogoljak. Nehezen és fogcsikorgatva rávettem magamat.

Miért óckodtam? Mert a blog több mint egy anyázós firkantás, nem árt ha az ember helyesen ír és még némi értelmet is plántál a mondanivalójában. Hát ezek a dolgok nekem nem mindíg az erősségeim, lévén hogy a naplót ilyen firka füzetnek is használtam anno, ahol anyáztam ha éppen nem ordíthattam mert éjjel volt.

A dolgok változtak azóta azért is mertem bevállalni a dolgot, mert mostmár sokkal jobban viselem ezeket, és
valjuk be fejlődök :P

Szóval olvassátok el a naplómat mielőtt folytatjátok a bloggal, csupán pár száz bejegyzés az egész XD de egészen kis pelenkás pókeres koromtól írtam.

Jah igen a címről. Hogyan is lett ez. Amikor elhatároztam hogy profi pókeres leszek (illetve akkor még csak azt hogy megélhetési) (én a zárójeleket általában mint gondolat jel használom és a ... sem mindíg az nálam, mint az irodalmi jelentése eredetileg) életem legnagyobb gödrében voltam, ugyanis a nagy... mondom NAGY szerelmem szakított velem és egyszerűen annyira leürült az életem, hogy leültem a gép elé és elhatároztam ezt a dolgot. (Note szeretem a Hunglis nyelvet és mixelgetek majd
szépszerével) Szóval a szívem romokban hevert és össze vissza vérzett, csak hogy a jó emós képpel éljek, de
agyban nagyon megerősödtem. A napló írást is ez az esemény váltotta ki. Azóta a szívem már meggyógyult és szeretetet áraszt nagyon sok felé, de ez talán majd egy másik bejegyzés alkalmával írom le.

5 megjegyzés:

Gizdalord írta...

ZSÍÍÍR!
:D muszály nekem lenni az első komentnek.

Zoli írta...

Hali!

Ha már úgyis írtál a helyesírásról, akkor muszáj és nem muszály!

Üdv,
Zoli

buckoBill írta...

Akkor üdv a blogolók között, nekem már nem kell visszaolvasnom mert folyamatosan olvastam a naplódat. Mindegy csak gondoltam írok ide vmit..
Üdv CsehJoe

Gizdalord írta...

Ja azt a muszájos dolgot kerestem és nem találtam. Igaz nem látok ki a fejemből de még a rühös kereső se dobta ki. Amúgy a muszáj az egyik amit a legtöbbször beszopok :D

daniboy írta...

hali! üdv a bloglók közt