2013. május 10., péntek

Bet: Life! Amikor az életeddel játszol

Le kell hogy írjam az élményt, ami keresztül ment rajtam aztán egy elemzést.

Leérek éjszaka. 1 asztalra beülök, ahol már alapból sír 3-4 ember hogy milyen szar a játék. Van egy srác akit kifejezetten rühellek. Akivel sose játszottam még együtt de megállás nélkül folyamatosan sír, hülyeségeket beszél, és sír és síír, és leírhatatlan...elviselhetetlen.

Legelső handembe rávettek h rakjak dupla élőt (halott asztal heh?) amire ez az arc emelt amit ketten megadtak amire én light vissza emeltem, erre szokásához híven, hisztériázva bevágja a lapját és mondja, hogy menjek már a faszba a hülye limp rézemmel...és innentől kezdve kezdtem elkövetni a hibákat:

1. Beugattam neki, hogy mekkora fasz, hogy észre se veszi hogy dupla élő volt, mert avval van elfoglalva, hogy sír, h nincs játék. Le hülyegyerekeztem.

Aztán volt egy 445-ös boardon hívtam az ötösömmel, amit megadott, amire a haverja, akit Daninak hívnak, és 50 év körüli veterán, megélhetési (asszem) vissza emelt, amire eldobtam, amire a srác aki egyébként a "szőke" névre hallgat, bemondja, hogy jah én is észrevettem. Én ezt kérkedésnek vettem, hogy readel-t valamit rólam és avval henceg.

Utána QQ val 34535-ös boardon turn river value beteltem ellene berakva egy két igazi fake tell-t amit kiszúr és meg se kérdőjelezi magát. Aztán kiült.

A haverja elment wc-re vagy mi és közbe szűnt meg az asztal. Vissza ér kis idő múlva. Az uccsó leosztásában nagyvak volt, utána ült ki. Az asztal felbomlot meg vissza és kisvak lett volna és a dealer be akarta rakatni vele a kis és nagyvakot is mivel új player, meg átugrotta a vak. Elkezdett lázadni ellene. Több mint 5 percen át állt a játék, felajánlottuk neki a 300-at elutasította, veszekedett 2 dealerrel, utána hívta a floormant aki elég határozatlan volt de végül nagyon nehezen elindult a játék és még 2 leosztás múlva megint megszünt. Itt követtem el a következő hibát:

2. Beugattam neki is hogy szarrágó, meg hogy feltartja a játékot, és ha amúgy se tetszik neki akkor miért nem megy el. És sajnos miután elment fojtattam aszitkozódást. A szőke hallotta ezeket és elkezdett ugatni nekem, hogy miért nem a szemébe mondom. Mondtam neki h oda is mondtam. Elkezdett az egész termen át üvöltözni a Daninak és szó szerint másfél két percen át cukkolta vissza mondta és kiszinezte azokat a dolgokat amiket mondtam. A teremben megállt a játék, a Dani oda kiabált nekem, és mondtam hogy én vállalom a szavam. Oda jött aztán és mondtam neki, hogy mi a véleményem és persze mint ha ő lenne isten megkérdi hogy "és..." és aztán jött a fenyegetés hogy eltemettet, meg négykézláb jövök be a kaszinóba meg ilyenek. Közbe a kis öleb szőke ugatott és húzta fel magát, hogy miért ilyen helyen csinálom ezt ahol kamera van már betörte volna az orrom stb stb stb még sokáig. (a szőkével nagyon szivesen bunyóznék) Közbe persze mivel ez az egész egy összefüggő bűnöző csapat, a Danival elkezdett szimpatizálni egy sokat megélt, börtönben ült ember, persze ismerték egymást. Aztán utána mikor leült minden, én már megbántam amiket mondtam leírom mindjárt miért, de amit eddig is tudtam, hogy a biztonsági őr is oda ment ehhez az emberhez és arcoskodott vele meg minden. Spanok voltak. Az őr is úgy néz ám ki mint aki ölt már, és egyáltalán ....mint egy igazi gonosz a filből. Mind1.

Amiért megbántam az nem az volt mert féltem az életem. Persze nem akarok meghalni, és hülyeség lenne eldobni, mert még annyi jó vár rám, de nem félek attól, hogy lelőnek, azért bántam meg nagyon mert hirtelen észre vettem magam, és láttam, hogy tényleg tapló voltam, hogy túl lőttem, és hiába volt ugyan olyan vagy még taplóbb a másik.
   Tudom, hogy ez hibám, hogy forró fejű fasz vagyok néha, és nem bírom befogni, amikor tudom nagyon jó, mert már voltam ott ezerszer, és láttam másokon is hogy hová vezet, de 1000ből 1x nem bírom megállni, és sajnos ez hiba, mert semmi jó vége nem lehet soha. Amint mondtam mindenki a saját lelki üdvösségéért felel, és az, hogy megsértenek vagy bármi amit magadra veszel az egó játék, és nem leszel tőle soha boldogabb, ha cselekszel ezeken a dolgokon. Ezt is tapasztaltam, viszont egyszer ha rossz helyen rossz időbe csinálom ezt, akkor elveszíthetek túl sok mindent.

Hogy miért volt ez? Talán nehéz napom volt magán életbe, talán fáradtabb voltam, talán később volt mint szokott, fogalmam sincs, de ez egy jó példa volt arra, hogy miért is kell pókeresként nem csak készen állnod a helyes játékra éjjel nappal, a legnagyobb fertő és szenny tanyában, ahol szarral dobálóznak megállás nélkül, és a brutalitás, a hányingert keltő aljasság a hazugság, és az igazságtalan zsarnokság ott ül körülötted, és figyeli, kíséri, kommenteli és támadja minden lépésed. Ezek mellett kell jól játszani. Ez a magyar póker.

És hogy mennyire volt valóságos a fenyegetés? Nehéz eldönteni persze. A szőke az egy senki az biztos. A Dani az olyan ember akinek lehetnek kapcsolatai. Egy megélhetési pókeres, akit még Bécsben is láttam sokszor, nem feltételezek túl nagy hátteret nála, de biztos hogy vannak olyan barátai akik csak heccből elintéznének. A Börtönt ült srác az tuti komoly volt. Asztalnál megint halál story-kat kellett hallgatnom, ahogy beszélik, hogy ki kinek az embere volt milyen balhékkal, hogy kiket ítéltek el 1. 2. fokon, hogy hány évet kell leülnie a kicsodáknak stb.

Undorom lett ettől a minden téren átszőtt mocskos, bűnöző, pénzes üzleti világtól. Hánynom kell.


Ezek után 1-2 órára lemákoltam 55 el egy AA-t és eljöttem a gecibe.


Nincsenek megjegyzések: