2012. november 23., péntek

Bécsi Póker Balhék

Unalmas is lenne az életem ha nem lennének balhék idekint. Némyelyiket én segítem elő (bár úgy érzem igazságosan) némelyek úgy érnek, hogy azt se tudom, hogy honnan vagy miért.

Leírom az idekint eddigi balhékat amiknek részese voltam :D


Mind a kis CCC-ben történt. A legelső, egy piás faszival volt. Emelt 5-ig amit megadott valaki, amire valaki min raise-lt de az osztó még nem jelentette be, és én csak az első emelés calloltam, majd visszavettem ugye a pénzt mikor láttam hogy mi van. Ezt meg lehet tenni, amíg az osztó nem jelenti be h reraise volt és azt hitted az előző bet van még. Ezt persze nem fogadta el a fasz, és mondtam neki, hogy hogy van, erre azt mondja "bla bla" Ok hívtunk floort. Tőle is nehezen fogadta el, de végül elfogadta...nem tehetett mást. Mondtam neki, hogy mi a szitu bla bla? Erre elkezd örjöngeni, hogy nem respectelem őt. Erre mondtam neki, hogy 2 perce bla bláztál be nekem. Azt mondja nem tett ilyet. Én a szemébe néztem mosolyogtam és a mutató ujjammal nagyon enyhén elkezdtem kopogtatni a halántékomat. Persze hogy kiakadt, de megérdemelte. Majd miután szépen ki 12%-olt és én kiszálltam, még percekig nyomta a rizsát, hogy köszöni a pénzem, meg mindent, miközben a floorman őt védte, hogy nem respecteltem. Közben felhívtam a floor figyelmét arra, hogy halgassa már meg mit szövegel. Rászólt, majd meghívta  egy piára, és közölte velem, hogy a karakterébe van. Mondtam neki, hogy akkor majd legközelebb az én karakterembe is benne lesz. Persze nem tettem semmit vele kövi játéknál, csak lehúztam jól XD

Második Incident:

Egy arab faszi, kikapott a flop sorával. Elkezdett rinyálni jobbra balra, aztán hozzá vágta a a dealerhez a lapjait, aztán rinyált tovább. Semmi mást nem csináltam csak megkérdeztem, hogy kér e zsepit. Felrobbant a feje. Felpattant a székből és ráköpött az asztalra, hogy mekkora szar vagyok és elkezdett fenyegetőzni. Itt őszintén azért tettem, mert akkora tirpák volt, és annyira a szélén állt, hogy nem bírtam nem meglökni kisujjal, hogy beleőrüljön a saját hülyeségébe. Tiszta idióta lett tőle XD

A harmadik:

Ez is valami arab volt. Ivott is. Lehúzott egy all in partiba, short stack 50 et duplázott. Majd eltelik egy kis idő és leveszi a felét az asztalról a haverjának. mondom neki, hogy nem lehet. Az osztó is. Persze nem tetszik neki. Aztán feláll elhúz, másik asztalra. nem érdekelt tovább. De az osztó látta, hogy oda mégis 50el kevesebbel ült be és annyival kell átmenni amennyivel az előzőn ültél, így rászólt. Erre feláll, elkezd nekem magyarázni, hogy szarzsák magyar, szorongatja közbe a faszát és mutogat. A floorman (ugyan az) ott áll, mondom neki, te figyu, nem lehet, hogy most már azért megsértődhetnék. mondja, hogy hagyjam rá. Aztán elhúz gyümigépezni, majd 10 perc múlva elköszön az asztalon egy két haverjátől, és megint beugat, hogy köcsög magyartól nem lehet játszani, és kézjeleket is rak hozzá. Én mutattam neki a Peace jelet, és elviharzott.

Ez után azért szóltam a biztonsági őrnek aki magyar, hogy mi a teendő, és azt mondta, hogy jelenteni kell. jelentettem ahogy mondta, nem lett semmi következménye. Később még szólt, ha látom az ürgét azért mutassam meg.

Negyedik:

Egy kétkezi munkás buta ember. Volt két srác akivel angolul beszéltem. Tiszta fóbiája volt mindenki mondta neki, az osztó is és a floor is, hogy lehet angolul beszélni. A végén állok fel, hogy kicashelek, de akivel dumáltam partiba kerül evvel a gyökérrel. A gyökér emelt ő vissza és azt megadta. mondtam neki angolul, hogy "drukkolok" majd beszedte az osztó a zsetonokat, kirakja a floppot, a tirpák csekkel, a srác all in meg, és kitör magából a faszi, hogy floorman "én mondtam neki, hogy menjen all in". Már amikor hívta a floor-t mondtam, az asztalon mindenkinek, hogy figyeljétek meg én leszek a fekete seggű. megkérdezi a floor az osztót, az mondtja, hogy nem volt semmi. A faszi tiltakozik. Elmondom én is hogy azt mondtam, a havernak hogy hajrá, erre a floorman kikel, hogy hát ezt hogy képzelem ilyet nem lehet mondani a másiknak, hogy azt akarom hogy veszítsen.......
Rly?! Nem tértem ki rá, hogy a hajrá az nem egyelő avval amit mond, és azt se, hogy a faszi nem ért angolul tehát nem is veheti inzultálásnak. otthagytam a faszba és megmondtam neki, hogy egy inkompetens részrehajló alak. A tirpák megadta 55 el és lemákolta az AA-t a 8%-ával.

A legjobb:

Ez egy igazi random story több szempontból is. A résztvevő egy Vietnámi ház játékos, aki semmit se tud pókerezni, várja a prémium lapokat, hogy over raiselhessen vele preflop és floppon bevághassa velük kb. Az én szemembe nem akadály csak a helyet foglalja, és nüansz. Viszont kísérleteztem vele, hogy hogyan tudnám kiblöffölni. Nem voltam benne biztos, hogy el tud dobni lapokat, azt tudtam, hogy potkontrolozik, de azt nem, hogy vajon el is dob. Teljesen karakteren kívül miután kétszer vesztett 50 et, rebuyolt 200 ért. Ezt éreztem a lehetőségnek.Annyit kell még róla tudni, hogy baromi mákos sose kerül coolerbe, és mindig talál valami bolondot pont akkor amikor erős. Szal tiszta vicc, és nagyon durván EV felet fut avval a szar játékával amivel minimalizál minden féle lehetséges nyereményt magának. Egyszer volt, hogy bukott 1 party-t majd felborult az egyik lapja, és így nem KK-t kapott és felrobbant és elviharzott. Innen tudtam, hogy emberileg milyen. Amúgy eg ypitiáner szar alak. Nah a party:

66 van nálam, a jobbomon ül. Emel 16 ig. Jó odds, és a bet sizingből lehet tudni, hogy ez nem poket pár, így megadom, hogy esetleg elvigyem tőle később, ha nem is jön a set. Flop QhTh7d Cbetel 22-t. Ezt gyengének éreztem, és úgy döntöttem, hogy megadom, mert a fél pakli jó még mint ijesztő lap nekem. Turn 8d. Perfefct. hív 30-at. Már láttam ilyet, ez ilyen félerős hívás, próbálja alacsonyan tartani a kasszát, 1 pár...perfect lehetőség, hogy kizökkentsem, plusz elég jó volt a törn is ugye. Vissza emelek 90 ig. Hezitál majd megadja. Elszomorodtam. River 9x. (sorom van, de ezt nem vettem észre) Csekkel. Úgy gondoltam, hogy most ki kell hogy derüljön mekkora fasz, hogy ha itt callol akkor egy idióta és a jövőben (mivel minden nap ott van) nagyon sokat fogok tőle tudni nyerni. Hívtam all in-t ami 70 körül volt. Megadta instant. Mondom. Jobb vagy nyertél, hatos pár. Nem reagál, nem forgatja fel a lapját, tudom a szabályt, hogy mutatnom kell ,így felfordítom a 66-ot. Ő erre megmutatja a QK-ját. baromira meglepődtem, hogy evvel a szarral, hogyan tudott callolni a törnön, aztán elkezdtem összerakni, hogy mivel látja hogy mindekivel agresszorkodok, így eldöntötte, hogy ellenem nem fog dobni. Már raktároztam el az infót a fejemben a jövőre, mikor még mindig nem csinált semmit az osztó. Ekkor nézem, hogy lol sorom van. Megkapom a lóvét. A kínai elkezd az osztóval szövegelni, hogy miért tolta ki nekem a lét, mikor mondtam, hogy ő a jobb. Mondta neki, hogy mert annak kell aki a nyerő, az ő dolga. Ezt én is mondtam.

Eltelik 4 hand kb. Elkezd szövegelni valamit a kínai. nem beszél angolul én meg németül, szal nem értettem sokat, csak, hogy azt kérdi, hogy hülye vagyok-e. Mondtam neki, halál őszintén, mert teljesen idiótának éreztem magam a parti után, hogy jah totál hülye voltam. Erre megfogja a fejem, azt hittem, hogy csak poénból tudod, megborzolja a hajam, hogy "marharépa" De azon kaptam magam, hogy az imént újított stackembe vágódik az arcom, és rámnehezedik és tépi a hajam. Valahogy lekeveredett rólam a keze. Hátranézek, mondom security vagy valami? Erre hallok még egy harci kiáltást, felpattan elkapja a fejem, én is felpattanok védem a búrám---
---Mindeközben ezek a gondolataim voltak: 1. Röhej, mekkora hal, nem is erős nem is fáj igazán de realizálom, hogy éppen megtámad. 2. Mi a fasz van ha kés van nála itt állok neki háttal, fel voltam készülve rá. 3. Nem tehetek semmit a security-nak kell erről gondoskodnia. 4. mekkora poén ez az egész. 5. volt egy hasonló szitum általánosba vágott szemű oszt társsal, annak is kiment a biztosíték randomra és nekiment valakinek. Az is lol volt és ilyen szánalmas.---
---Megjöt a bizti leszedték rólam. utána mondták, hogy egy hamutálat is a kezébe vett de valaki megállította. Szerencséje h nem ütött meg mert azonnal ki lett volna tiltva meg  rendőrség meg minden.
    Sokat beszéltem ezután a magyar biztonságival, szerencsére ő volt. Elmondtam neki mindent, az összes incidenst, mert azt mondta a floorman hogy volt már velem baj,, elmagyaráztam neki. Elmondta, hogy vágja, beiratták 4.5 éves psziho suliba és egy az egybe leírt, hogy én nem azért szólok be mert ez a taktikám, hanem mert ez az élet stílusom, és más nem veszi olyan könnyeden a laza beszédet, hanem sértésként értelmezi. Megérti tanácsokkal látott el, hogy gyakorlatilag, fogjam be ha valaki veszít hozzá  se szóljak. Megfogadom őket, de mondtam neki, hogy teljesen őszinte voltam, és semmi balhét nem kerestem. Az osztó szerint én inzultáltam a kínait, amire csak annyit mondtam, hogy mondják meg akkor légyszi hogy mi is az inzultálás, mert nem csináltam semmit. Aztán arra jutottak, hogy valsz azt hitte, hogy cinikusan mondtam neki amit mondtam.
  Ma kivizsgálták elvileg már az ügyet kamerákkal mindennel. Bemegyek, hogy megtudjam mi lett a vége majd megírom. Azt mondta a bizti, hogy most ez jelentve lesz, át lesz nézve a kövi 1 hónapban ez az ember töviről hegyire, bekerül az adatába, hogy mit tett (amikor becsekkelsz lecsipogtatják a kártyád és akkor kiír minden infót rólad ha van) Mondta hogy félre fogják majd még hívni egy komoly beszélgetésre. Elnézést kérettek vele, kezet fogtunk. én röhögtem magamba az egészen. Mondtam a floornak, hogy a legnagyobb poén, hogy most kesseltem ki a zsetonjaimat, amiből ott volt az ő kétszáza is :D:D Mondta, hogy valszeg nem lesz kitiltva, csak nagyon szigorúan fognak nézni már mindent nála, hogy nagyon igazságos ember, és a fenekére fog ennek járni teljesen. Mondtam neki, hogy semmi mást nem szeretnék csak ennyit. Azt mondta, hogy nagyon igazság kedvelő és nem kivételez nemzetek miat, amivel egyetértek, hiszen ismertek. 20 Éve tolja már, szal avva lse lesz baj. Sajna hang nincs a kamerán, szal ki fogják találni, hogy én szóltam be neki, erről is beszéltünk, hogy még ha azt is tettem volna ezt akkor sem teheti meg. De azért odafigyelek, mert kicsit para volt, mert jött a többi buznyák kínai is egyből mikor látták a balhét, csak a bizti szétterelte őket.

Érdekes tapasztalat volt, kaptam én is ingyen piát, élveztem, jó story, de megpróbálok azért már tanulni is belőle, és tényleg nem egrecírozni azt aki éppen bukott :) És akkor nem volt hiába ez az egész, és még én profitálok így belőle :P Akkor meg azt fogják mondani, hogy avval trolloltam őket hogy ignoráltam, és az idegesítette őket, vagy hogy furán néztem, LoL. Life is Life.

Písz

Ennyi volt.

Nincsenek megjegyzések: